روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم پلیس آمریکا حدود ۱۰۰ نفر را روز شنبه در دانشگاه نورث ایسترن بازداشت کرد افشای جزئیات توافق شکست‌خورده میان روسیه و اوکراین احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است| ضرورت تسهیل مسیر‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
سرخط خبرها

راهبرد‌های داخلی و خارجی نظام مطابق با آرمان‌های انقلاب است | خون شهدا، تضمین بقای کشور ملت

  • کد خبر: ۲۰۹۶۹۷
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
راهبرد‌های داخلی و خارجی نظام مطابق با آرمان‌های انقلاب است | خون شهدا، تضمین بقای کشور ملت
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ملت ایران همواره ثابت کرده‌اند که با نثار جان و حتی به قیمت تقدیم شهید، گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین قاضی‎زاده هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: دولت در دو سال گذشته ثابت کرده که برای مهار تورم، رشد تولید و عبور از تنگنا‌ها برنامه جدی دارد و تلاش‌های بسیاری هم در این باره انجام شده است.

وی افزود: رمز موفقیت کشور در طول این ۴۵ سال و پیروزی بر بحران‌های مختلفی که دشمنان نظام و بدخواهان ملت به وجود آورده‌اند، فقط حفظ وحدت و همدلی مردم و همراهی آنان با مسئولانی بوده که برای خدمت شب از روز نمی‌شناسند. دشمنان و منافقان کوردل نیز باید بدانند که ملت ایران پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و ذره‌ای دست از ولایت فقیه و آرمان‎های این نظام مقدس برنخواهند داشت.

کنش‎گری سیاسی نظام مطابق با اندیشه‎های آن است

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: یکی از راز‌های توفیق روزافزون نظام در سال‌های اخیر آن بوده که عملی مطابق با مواضع و اندیشه‌های خود داشته است؛ یعنی دقیقاً بر خلاف شرایط امروز منطقه که متأسفانه در اخبار می‌شنویم برای دور زدن محاصره دریایی اسرائیل حتی بعضی کشور‌های اسلامی منطقه از قلمروی سرزمینی خود بهره می‌گیرند و راه‌های جایگزین تعریف می‌کنند تا سلاح و کالا به رژیم صهیونیستی برسد.

وی ادامه داد: مایه تأسف است که بعضی کشور‌های اسلامی راه باز می‌کنند تا به شهادت رسیدن مردم مظلوم غزه و فلسطین استمرار داشته باشد. این مسئولیت ملت‌های منطقه را دوچندان می‌کند؛ به‌خصوص در همان کشور‌هایی که مشغول کمک‌رسانی هستند و راه تجاری را برای رژیم صهیونیستی باز کرده‌اند. ما از امت‌های مسلمان اردن، ترکیه، عربستان و امارات می‌خواهیم و انتظار داریم که برای خدا قیام کنند تا دولت‌هایشان مجبور شوند دست از این نفاق و دوگانگی‌ها بردارند، شریان‌های حیاتی رژیم ظالم و کودک کش اسرائیل را قطع کنند، منافع دین و خواست ملت‌ها را سرلوحه امور خود قرار دهند و کلام و عملشان باهم مطابقت پیدا کند.

خون شهدا، تضمین بقای نظام

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: ملت ایران در این حوزه نیز سربلند تاریخ است. این مردم همواره ثابت کرده‌اند که با نثار جان و حتی به قیمت تقدیم شهید، گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند و در این راه جوانان زیادی در راه انقلاب و میهن اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

وی تأکید کرد: باور ما این است که خون شهدا، دوام و بقای نهضت اسلام‎خواهانه مردم را تضمین کرده و این شهدا، زمینه‌ساز تحقق ظهور منجی عالم بشریت و عدالت مهدوی در جامعه خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->